Kraj

Tymbark kontynuuje świętowanie swoich 80. urodzin

Marka Maspeksu z kolejną kampanią urodzinową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUzQqd8qSQXg%22%7D
Marka Tymbark z portfolio Maspeksu kontynuuje świętowanie swoich 80. urodzin. W serwisie MMP24 z 26 lutego informowaliśmy, że na rynek trafiła limitowana edycja jubileuszowych opakowań soków. Na początku marca wystartowała kampania prezentująca tradycję marki – marketer podkreśla w niej, że eksperci Tymbarku od 80 lat współpracują z zaufanymi polskimi sadownikami.
By uczcić swoje 80-lecie, Tymbark stworzył specjalną linię soków 100 proc. Tłoczonych z Jabłek: Champion, Antonówka i Jonagold. W nowej kampanii marki poznajemy natomiast sekrety 80-letniej tradycji.
Animowany spot przedstawia historię tłoczenia w Tymbarku i proces pracy ekspertów. Odwzorowuje on też podejście marki do owoców, pokazuje proces projektowania opakowania. Za kreację i realizację odpowiada agencja Brainbox. Za zakup mediów na potrzeby kampanii – Mindshare.