Zagranica

Tillamook żegna się z niezdrowym jedzeniem

Marka startuje z kampanią przygotowaną przez 72 and Sunny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2ForeIR1n9GRM%22%7D
Tillamook, producent mleka i produktów mlecznych, startuje w USA z kampanią pod hasłem “Goodbye Bog Food. Hello Real Food”. Celem działań jest podkreślenie, że producent stawia na jakość, a nie na masowość. Za kreację spotu odpowiada agencja 72 and Sunny.
Koncept kreatywny działań opiera się na wykorzystaniu idei pożegnalnego listu do “dawnego” jedzenia: niezdrowego, ze sztucznymi dodatkami, wysokokalorycznego i masowo produkowanego. Jako kontrę spot prezentuje ekologiczne gospodarstwo Tillamook. Spot ukazuje produkty marki w kontrze do produktów masowych: pojawiają się m.in. produkty czekoladowe, lody i plastrowany ser. Spot zadebiutował podczas transmisji z rozdania Oscarów.

(AdWeek)