Kraj

Krzysztof Hołowczyc wspiera polskiego producenta klocków hamulcowych

Wystartowała kampania klocków hamulcowych marki Breck.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh0fZHRNaeyQ%22%7D
Krzysztof Hołowczyc, kierowca rajdowy, trzykrotny mistrz kraju, mistrz Europy oraz zdobywca 3. miejsca w Dakarze, został ambasadorem polskiej marki klocków hamulcowych Breck (Lumag). W ramach zawartego porozumienia sportowiec użyczy swojego wizerunku na potrzeby działań reklamowych, marketingowych oraz PR.
Kampania będzie kładła szczególny nacisk na podkreśœlenie atutów systemu Compress Control, który ma gwarantować identyczną wysoką jakość każdego wyprodukowanego klocka hamulcowego. Kampania jest wielokanałowa i ma zasięg ogólnopolski.
„Marka zapewnia, że współpracuje obecnie z 10 tysiącami warsztatów samochodowych, a w portfolio ma ponad 380 produktów dostosowanych do różnych modeli samochodów.    
Za kampanię promocyjną marki Breck odpowiada agencja GTO Group z Poznania, wspierana przez warszawską agencję Alert Media Communications w zakresie działań PR oraz kontent PR. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia. Pierwsza fala kampanii potrwa do końca czerwca br.
Produkty Breck powstają w fabryce materiałów ciernych zlokalizowanej w Budzyniu w województwie wielkopolskim. Breck wchodzi w skład firmy Lumag, która co roku sprzedaje na całym œwiecie ponad 8 milionów klocków hamulcowych do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych.