Kraj

TVP SA prowadzi kampanię wizerunkową "Wiadomości"

TVP SA rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową flagowego programu informacyjnego - "Wiadomości", który w ostatnim czasie przeszedł gruntowną metamorfozę. Działania reklamowe...

TVP SA rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową flagowego programu informacyjnego – “Wiadomości”, który w ostatnim czasie przeszedł gruntowną metamorfozę. Działania reklamowe mają na celu poinformowanie o nowej jakości programu: nowym studiu, nowym sposobie realizacji programu i nowych osobach prowadzących. To właśnie twarze czterech gospodarzy głównego wydania “Wiadomości” pojawiają się w reklamach. Są wśród nich: Kamil Durczok (wcześniej prowadzący “Wiadomości”) oraz trzy nowe osoby: Dorota Wysocka (wcześniej pracowała w Programie III Polskiego Radia), Michał Adamczyk (związany wcześniej z TVN) oraz Krzysztof Ziemiec (związany wcześniej z TVN24). Dziennikarze pojawią się w reklamie prasowej (“Polityce”, “Przekroju”, “Newsweeku”, “Gazecie Wyborczej” i “Rzeczpospolitej”) i outodoorowej. Kampania potrwa do końca listopada. Nad stroną artstyczną projektu pracowało Biuro Marketingu i Promocji TVP SA, nad stroną mediową Biuro Reklamy TVP SA. Akcja skierowana jest głównie do osób w wieku 20-45 lat. (MKS)