M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cinema City wspiera ogólnopolską kampanią kartę Unlimited

Katarzyna Woźniak | 10 marca 2016, 06:00

Sieć promuje swoją ofertę hasłem "Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz".

"Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz” – to hasło przewodnie ogólnopolskiej kampanii promującej program abonamentowy Cinema City Unlimited. Miesięczna akcja reklamowa – realizowana do końca marca 2016 – zasięgiem obejmuje telewizję, w tym stacje główne, tematyczne oraz radio, internet, outdoor i działania promocyjne w kinach.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom oraz agencja interaktywna Insignia, a za kreacje graficzne odpowiada Coctail Creative. Kampania na ekranach kinowych została zaplanowana przez New Age Media.
W ramach kampanii reklamowej spoty ukażą się w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat czy TVP, oraz w stacja tematycznych, Radiu Eska i RMF Maxx. Natomiast ogólnopolska kampania online – promująca program Cinema City Unlimited – została skierowana do użytkowników najpopularniejszych w Polsce portali internetowych oraz mediów społecznościowych.
O wprowadzeniu kart Unlimited informowaliśmy w serwisie MMP24 z 2 grudnia 2015 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,