Przetargi

LOT zaprosił do przetargu 18 agencji reklamowych

Katarzyna Siekierzyńska z działu promocji Polskich Linii Lotniczych LOT potwierdziła informację o prowadzeniu przez firmę przetargu reklamowego (informację na ten...

Katarzyna Siekierzyńska z działu promocji Polskich Linii Lotniczych LOT potwierdziła informację o prowadzeniu przez firmę przetargu reklamowego (informację na ten temat opublikowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS “MMP”). Przetarg ma charakter strategiczno-kreatywny dotyczący całościowej obsługi marki i jej produktów. Oferta przetargowa została wysłana do 18 sieciowych agencji reklamowych. Nie wiadomo, ile spośród nich zadeklaruje udział w przetargu. – Wczoraj upłynął termin składania propozycji – mówi Siekierzyńska. – Teraz zostanie powołana komisja przetargowa, która z nadesłanych zgłoszeń wybierze od trzech do pięciu agencji reklamowych, z którymi będą prowadzone dalsze rozmowy – dodaje. Nie wiadomo jeszcze, kto zasiądzie w komisji ani też jakie będą kryteria wyboru. Dotychczas za obsługę budżetu reklamowego LOT-u odpowiadała agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy, która również bierze udział w przetargu. (AMS)