Kraj

Pizza Hut reklamuje nowość - pizzę Cheesy Twist

Kampanię reklamową przygotowały: AdValue, Lemon i Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUsYZEy28flE%22%7D
Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) reklamuje nowość w swojej ofercie – pizzę o nazwie Cheesy Twist z zakręconymi brzegami.
 
15-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w Polsacie i TVN. Produkt wspierany jest równolegle kampanią zasięgową w YouTube, platformach VoD oraz na Wp.pl. Reklamy wideo wyświetlane są również w serwisach społecznościowych w w Facebooku oraz Instagramie.
Uzupełnieniem kampanii ATL-owej są materiały reklamowe w restauracjach, e-mailing oraz komunikacja na stronie internetowej programu lojalnościowego mojapizzahut.pl.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja AdValue, spoty zrealizował dom produkcyjny Lemon, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.

Cheesy Twist to druga w tym roku, po Festiwalu Pizzy, aktywacja sprzedaży Pizza Hut, której wsparcie realizuje AdValue.