Kraj

Wargorr promuje Mieszankę

Wedel po raz pierwszy od długiego czasu zaoferował Mieszance Wedlowskiej wsparcie komunikacyjne.

Wargorr promuje Mieszankę
Mieszanka Wedlowska z portfolio Lotte Wedel zyskała trzy nowe opakowania, ale także nowe smaki oraz nazwy cukierków. Po raz pierwszy od wielu lat będzie wspierany dedykowaną kampanią komunikacyjną.
Produkt otrzyma wsparcie głównie w internecie. Działania będą realizowane w dwóch odsłonach. W pierwszej części, która rozpocznie się w marcu, dla konsumentów zostanie przygotowana aplikacja internetowa dostępna na stronie internetowej Wedla, dzięki której każdy będzie mógł odkryć, który cukierek z Mieszanki Wedlowskiej jest najbardziej zbliżony do jego osobowości. Główną zaś osią kampanii będzie internetowy konkurs z nagrodami, odbywający się w kwietniu, w którym klienci pomogą Wargorrowi przygotować się do imprezy z Mieszanką Wedlowską w roli głównej. Ta część zostanie zrealizowana z udziałem jednego z najpopularniejszych polskich vlogerów. Cała kampania, której głównym hasłem jest “Zamieszaj w towarzystwie”, będzie wspierana działaniami w radio i przestrzeni miejskiej.
Mieszanka Wedlowska dostępna w trzech wersjach: w czekoladzie deserowej i mlecznej, a także jako galaretki, od początku roku zyskała nowe opakowania, na których głównym elementem jest miska pełna wedlowskich cukierków. Ma to zachęcać konsumentów do dzielenia się słodyczami. W opakowaniach znajdą się także nowe smaki: Mocca, Pomarango czy Wiśniony. Inne cukierki zmieniły swoje nazwy, tak aby konsumenci już na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaki smak jest ukryty pod oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio wrócił także cukierek Irys.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w internecie – Cosmo. Outdoor kampanii został przygotowany przez Grandes Kochonos.