M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Krzysztof Kruszewski CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska

Piotr Machul | 15 marca 2016, 06:00

Millward Brown i TNS Polska wprowadzają zmiany organizacyjne.

Krzysztof Kruszewski otrzymał nominację na pozycję CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska. Stanowisko to zastępuje dotychczasowe pozycje dyrektora zarządzającego Millward Brown oraz dyrektora zarządzającego TNS Polska.

Zdaniem kierownictwa grupy przedstawione rozwiązanie umożliwi spójną realizację filozofii globalnego rozwoju grupy Kantar zbudowanej przez konkurujące ze sobą, niezależne sieci instytucji badawczych.

Grupa Kantar jest częścią WPP zrzeszającą instytuty badawcze i konsultingowe. W Polsce w skład Grupy Kantar wchodzą Millward Brown i TNS. Od kilku lat WPP wdraża zasadę horyzontalnej współpracy podmiotów należących do grupy kapitałowej, przy jednoczesnym zachowaniu ich odrębności i wzajemnej konkurencyjności.

- Nowa struktura zarządcza MB i TNS daje obu firmom okazję do dalszego dynamicznego, lepiej skoordynowanego rozwoju, ale przede wszystkim pozwala wypracować rozwiązania zdolne zaspokoić potrzeby naszych najbardziej wymagających klientów – uważa Krzysztof Kruszewski. Podkreśla, że w żadnym razie nie jest to zmiana rewolucyjna ani jakakolwiek forma, nawet subtelnej fuzji obu organizacji. - Nasze instytuty już od kilku lat wspierają się podczas realizacji projektów badawczych i doradztwa dla wybranych klientów, zachowując wszelako ściśle konkurencyjny model swoich wzajemnych relacji. Chcemy sformalizować i utrzymać ten niezwykle skuteczny sposób działania – mówi Kruszewski.

Czytaj więcej na temat: , , , ,