Zagranica

The Future walczy ze stereotypami płci

MullenLowe London działa pro bono.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkJP1zPOfq_0%22%7D
Na Wyspach organizacja charytatywna Future wystartowała z kampanią, której celem jest przełamywanie stereotypów płci. Spot został nakręcony w szkole podstawowej i ma wykazać, że im wcześniejsze działania podejmowane w tym zakresie, tym większe szanse powodzenia. Spot pokazuje również stopień zaawansowania społecznego stereotypizacji płciowej. Dzieci ze szkoły podstawowej w Kent zostały poproszone o narysowanie przedstawicieli inspirujących zawodów: chirurga, strażaka i pilota myśliwca. Na 66 prac sporządzonych przez dzieci tylko pięcioro dzieci narysowało kobiety wykonujące te zawody. Po narysowaniu prac do sali wchodzą kobiety wykonujące trudne zawody postrzegane jako męskie. Za kreację i realizację odpowiada MullenLowe London. Za reżyserię spotu odpowiada Matt Huntley.

(Brand Republic)