Kraj

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca

Fioletowy operator komórkowy wprowadza nowy, korzystny dla klientów standard obsługi. Twarzą kampanii wprowadzającej program "Fair play" w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej.

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza nowy standard obsługi klientów, wybierających umowy abonamentowe o nazwie “Fair play”. W ciągu 30 dni klient będzie mógł zmienić podpisaną z operatorem umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną, również np. z innym telefonem, lub wręcz z niej zrezygnować. Będzie to możliwe tylko w salonach operatora. Program dotyczy również klientów przedłużających umowy. Zmiany będzie można dokonać tylko raz.

W przypadku zmiany tylko wysokości abonamentu (na wyższy bądź niższy) jest ona bezpłatna. Jeśli klient chce zmienić umowę z urządzeniem (telefonem, tabletem, laptopem, modemem itd.), to będzie musiał dopłacić różnicę w jego cenie dla oferty, którą docelowo wybierze. Jeśli w zmienionym abonamencie cena tego urządzenia będzie niższa, to operator zwróci różnicę.

Rezygnacja z umowy kosztuje 99 zł i jest opłacana na podstawie noty obciążeniowej, która zostanie wysłana klientowi pocztą.

W przypadku rezygnacji z umowy z urządzeniem klient będzie musiał także uiścić tzw. opłatę za używanie (od 49 do 399 zł – w zależności od typu urządzenia), bez względu na to, czy urządzenie było rozpakowane, czy nie.

– Wprowadzamy standard zapożyczony z innych branż, stosowane przez najlepsze firmy na świecie, np. Sprint czy Zalando. W Polsce w naszej branży robimy to jako pierwsi, ale zachęcamy naszych konkurentów, by poszli w nasze ślady – przekonuje Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu P4.

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca
Twarzą kampanii wprowadzającą program “Fair play” w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej. Reklamy przygotowują m.in. agencja Grandes Kochonos i dom mediowy MediaCom.