Kraj

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Hermes Energy Group [wideo]

Kampanię przygotowały Change i Media+.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F83hWNiAIG_U%22%7D
Hermes Energy Group SA, sprzedawca gazu ziemnego w Polsce, rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „HEG. Rozwijamy Polskę gazem”. Komunikacja marketingowa oparta jest na akcji sponsoringowej oraz kampanii reklamowej w TV, na billboardach, w prasie i w internecie.

Change jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, claimu marki, logotypu HEG oraz identyfikacji wizualnej, a także wspólnie z Media+, które zaplanowało kampanie w TV, prasie i OOH, odpowiada za realizację całości działań reklamowych w tych mediach.