Zagranica

Estée Lauder będzie stawiać na millenialsów

Firma kosmetyczna zapowiada wzmożone inwestycje w komunikację socialmediową. Celem są millenialsi, którzy - według wewnętrznych analiz marketera - zaczynają stanowić najpoważniejszą siłę nabywczą.

Estée Lauder w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie sprzedaje swoje produkty wyłącznie poprzez sieć Sephora. Firma właśnie w tych dwóch krajach wystartowała z najnowszą kampanią promującą nową linię kosmetyków Estée Edit, z udziałem popularnych w tym regionie modeli Kendall Jenner oraz Irene Kim. Klienci mogą w sklepach Sephory w określonych dniach spotkać wspomnianą parę i poprzez publikację popularnych “selfie” generować wzmożony ruch w mediach społecznościowych.

Według koncernu kampania przynosi bardzo obiecujące rezultaty, co jest mierzone parametrem brand engagement (zaangażowanie w markę), który wzrósł o 28 proc.

Linia The Estée Edit obejmuje 72 produkty do makijażu i 10 przeznaczonych do pielęgnacji skóry.

(RetailUpdate)