M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MBank kusi zwrotem 500 zł dla posiadaczy nowych kont

Maciej Burlikowski | 18 marca 2016, 06:00

Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.

MBank ruszył z nową kampanią reklamową, w której namawia do założenia konta osobistego. Niedawno bank zmodyfikował swoją ofertę ROR-ów (rachunków osobistych) - obecnie klienci wybrać jeden z dwóch wariantów eKonta - z taryfą standard lub plus.

Do końca maja potrwa promocja, dzięki której klienci, otwierając eKonto, mogą zyskać do 500 zł zwrotu wydatków. Warunkiem jest aktywne korzystanie z konta: klienci muszą regularnie używać aplikacji mobilnej (pierwsze zalogowanie obowiązkowo w ciągu doby od założenia rachunku, a później przynajmniej raz w miesiącu), płacić kartą lub płatnościami zbliżeniowymi BLIK - miesięcznie co najmniej 250 zł i zasilać konto kwotą minimum 1 tys. zł miesięcznie.

Tę ofertę promuje kampania reklamowa pod hasłem „Moc eKonta, 500 zł zwrotu”. Uzupełnieniem działań telewizyjnych i outdoorowych będą te prowadzone w internecie i radiu.

Spot był już wykorzystywany w ubiegłorocznej, jesiennej odsłonie kampanii eKont. Produkcję zrealizowała firma Film Produkcja, kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,