Kraj

Grupa Żywiec w loterii Królewskiego rozda nagrody za ponad 5 mln zł

Loteria związana jest ze 100-leciem warszawskiego klubu Legia, którego marka piwa jest sponsorem od 12 lat. Projekt realizują: G3, Just, Point of View oraz SMG (MediaVest).

Grupa Żywiec w loterii Królewskiego rozda nagrody za ponad 5 mln zł
Grupa Żywiec, drugi w kraju producent piwa m.in. pod marką Królewskie, rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Rozda w niej nagrody (1,5 mln puszek piwa i 2,5 tys. koszulek firmowych) o łącznej wartości 5,06 mln zł. Wspiera w ten sposób lokalną markę piwa Królewskie, dla której macierzystym regionem jest Warszawa i okolice. Loteria ma związek z przypadającą w tym roku rocznicą 100-lecia warszawskiego klubu sportowego Legia, którego marka Królewskie jest sponsorem od 2004 r.

Akcja ma charakter loterii typu instant win (natychmiastowe wygrane): pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa mogą znaleźć informację o zdobyciu nagrody w postaci koszulki lub piwa. Koszulki można odbierać w stacjonarnym sklepie klubowym Legii, a piwo w sklepach biorących udział w akcji (specjalnie oznaczonych).

Akcja trwa od 15 marca do połowy listopada br. Jest promowana w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS) oraz w internecie.  Uruchomiona została specjalna infolinia, loteria będzie również wspierana kampanią outdoorową (OOH).

Realizację loterii producent zlecił agencji G3, za kreację reklam odpowiada agencja Just, działania w kanale digital prowadzi Point of View, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy SMG (MediaVest).