Zagranica

Startuje kampania Harlequinnów

BBDO Toronto w nowej kampanii dla wydawnictwa zapewnia, że tytuły romansów pozwalają na sięgnięcie po romantyczną historię zawsze wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujemy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw_cXdJkwDXg%22%7D
W Kanadzie wystartowała kampania wydawnictwa Harlequinn Enterprices. Minutowy spot ma zachęcać kobiety do sięgania po książki wydawnictwa zawsze wtedy, kiedy potrzebują przerwy od codziennych obowiązków i odczuwają potrzebę zanurzenia się w atmosferze romansu, Dzikiego Zachodu i sercowych uniesień. Do kobiety przechadzającej się po open space w biurze dołączają kowboje, miliarderzy z Monte Carlo, strażacy, policjanci i inne postaci charakterystyczne dla tego typu literatury. W ramach kampanii firma prowadzi również inne działania promocyjne w social mediach, stworzyła również program lojalnościowy, który umożliwia pobieranie dodatkowych bezpłatnych wydań miłosnych opowieści.

(Agency Spy)