Patrycja Kotecka została nową dyrektor marketingu firmy ubezpieczeniowej Link4. Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Link4 należy do PZU.
Kotecka przez ostatnie pięć lat kierowała projektami z zakresu public relations w Apelli, agencji reklamowej pracującej m.in. dla SKOK Stefczyka i SKOK Ubezpieczenia oraz dla wydawnictwa Fratria, wydawcy tygodnika “WSieci”, miesięczników “Gazeta Bankowa”, “Fronda” i “WSieci Historii” oraz portalu wPolityce.pl. Apella wywodzi się z założonej w 2005 r. firmy Media SKOK, jest głównym udziałowcem Fratrii.
Kotecka wcześniej związana była z branżą medialną, zarządzała programami informacyjnymi w TVP, była także wydawcą programów publicystycznych i dziennikarką. Publikowała teksty m.in. w „Życiu Warszawy”, „Super Expressie” i „Gazecie Bankowej”. W TV4 prowadziła autorski program śledczy „Detektor – raport Czwórki”. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa UW, studiów public relations Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Dyplomatycznej PISM, ukończyła studia MBA w Polskiej Akademii Nauk. Prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry, ministra sprawiedliwości.
Od początku marca br. prezesem Link4 jest Tomasz Tarkowski (menedżer od 20 lat związany z grupą PZU). W styczniu br. prezesem PZU został Michał Krupiński, który zastąpił wieloletniego prezesa spółki Andrzeja Klesyka. Pod koniec lutego br. zostali zwolnieni Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, i Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.
Nowym dyrektorem biura marketingu PZU został Adam Burak, który wcześniej odpowiadał za marketing i PR spółki zarządzającej stadionem we Wrocławiu. Bartosz Kwieciński był szefem marketingu Link4 od listopada ub.r.
Link4 współpracuje m.in. z agencjami: Brasil, Sales & More, Fenomem, oraz domem mediowym SMG (Starcom).