Kraj

Patrycja Kotecka nową szefową marketingu Link4

Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Ostatnio pracowała w Apelli, prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry.

Patrycja Kotecka została nową dyrektor marketingu firmy ubezpieczeniowej Link4. Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Link4 należy do PZU.

Kotecka przez ostatnie pięć lat kierowała projektami z zakresu public relations w Apelli, agencji reklamowej pracującej m.in. dla SKOK Stefczyka i SKOK Ubezpieczenia oraz dla wydawnictwa Fratria, wydawcy tygodnika “WSieci”, miesięczników “Gazeta Bankowa”, “Fronda” i “WSieci Historii” oraz portalu wPolityce.pl. Apella wywodzi się z założonej w 2005 r. firmy Media SKOK, jest głównym udziałowcem Fratrii.

Kotecka wcześniej związana była z branżą medialną, zarządzała programami informacyjnymi w TVP, była także wydawcą programów publicystycznych i dziennikarką. Publikowała teksty m.in. w „Życiu Warszawy”, „Super Expressie” i „Gazecie Bankowej”. W TV4 prowadziła autorski program śledczy „Detektor – raport Czwórki”. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa UW, studiów public relations Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Dyplomatycznej PISM, ukończyła studia MBA w Polskiej Akademii Nauk. Prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry, ministra sprawiedliwości.

Od początku marca br. prezesem Link4 jest Tomasz Tarkowski (menedżer od 20 lat związany z grupą PZU). W styczniu br. prezesem PZU został Michał Krupiński, który zastąpił wieloletniego prezesa spółki Andrzeja Klesyka. Pod koniec lutego br. zostali zwolnieni Marta Życińska, dyrektor biura marketingu, i Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.

Nowym dyrektorem biura marketingu PZU został Adam Burak, który wcześniej odpowiadał za marketing i PR spółki zarządzającej stadionem we Wrocławiu. Bartosz Kwieciński był szefem marketingu Link4 od listopada ub.r.

Link4 współpracuje m.in. z agencjami: Brasil, Sales & More, Fenomem, oraz domem mediowym SMG (Starcom).