M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TK Maxx z surrealistyczną kampanią

Katarzyna Woźniak | 23 marca 2016, 06:00

Działania reklamowe pod hasłem "Szalone możliwości" startują na czterech rynkach jednocześnie.

Startuje nowa kampania reklamowa sieci TK Maxx, której celem jest odkrywanie świata "szalonych możliwości". Zdjęcia promujące kampanię są utrzymane w poetyce surrealizmu, pełne kolorów i zaskakujących konceptów.
Kampania to efekt pierwszej współpracy TK Maxx z agencją Wieden + Kennedy, która ma stanowić zmianę kreatywnego kierunku dla TK Maxx. Zarówno spoty telewizyjne, jak i layouty reklamowe bazują na wspomnianych "szalonych możliwościach".
Trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne prezentują trzy zabawne historie. Bohaterką pierwszej z nich jest dziewczyna, która zamiast wiosennej sukienki kupiła w TK Maxx trampolinę, co zakończyło się wybitą dziurą w jej suficie i poznaniem miłości jej życia. Druga historia przedstawia kobietę śpiącą spokojnie na materacu dryfującym po oceanie, która spanie na otwartym morzu rozpoczęła dzięki zakupom TK Maxx. Bohaterem trzeciego spotu jest mężczyzna podróżujący po świecie stopem z designerską torbą weekendową w ręce.
Kampania startuje dziś. Zostanie wyemitowana na czterech europejskich rynkach: w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech. W Polsce realizowana będzie w telewizji, w internecie, w social mediach, na outdoorze i na urządzeniach mobilnych. Agencja Wieden + Kennedy jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną, Mindshare za realizację działań reklamowych, Ogilvy PR za prowadzenie kampanii PR oraz działania w social mediach.

Czytaj więcej na temat: , ,