Kraj

Value Media tworzy dział e-commerce i zatrudnia

Do domu mediowego dołączają Konrad Chojnacki i Łukasz Dębiec.

Value Media tworzy dział e-commerce i zatrudnia
Value Media (Group One) tworzy zespół odpowiedzialny za e-commerce i wzmacnia SEM. Konrad Chojnacki (na zdj. z lewej) objął nowo utworzone stanowisko e-commerce managera. Będzie odpowiadał za rozwój i tworzenie systemów e-commerce dla klientów agencji. Zarządzał pracą zespołów tworzących m.in. Castorama.pl, Fasardi.com. Wraz z zespołem kreował wizerunek Przewozów Regionalnych w social mediach. Odpowiedzialny był również za realizację projektów w social mediach, internetowych i mobilnych dla: Virgin Mobile, UPC, Bank Pocztowy, Nestle, Centrum Zdrowia Dziecka.

Łukasz Dębiec objął stanowisko senior SEM specialist. Będzie odpowiedzialny za obsługę działań brandingowych dla marki L’Oreal. Przez ostatnie cztery lata pracował w Cube Group, gdzie pełnił kolejno funkcje: junior account managera, SEM account managera i SEM creative leadera. Realizował projekty dla takich firm, jak: RWE, PGNiG, Credit Agricole, Polpharma.