Zagranica

Carlsberg z czekoladową niespodzianką na święta

Duński browar stworzył pop-up bar wykonany niemal w całości z czekolady, której użyto do produkcji ok. pół tony.

Carlsberg z czekoladową niespodzianką na święta
Carlsberg, duński browar, wprowadził pop-upowy bar w całości wykonany z czekolady. Działanie jest elementem kampanii “If Carlsberg did…”.
Za pomysł i realizację odpowiada agencja Fold7 i zespół marketingu Carlsberga. Pop-up bar pojawił się w przestrzeni Old Truman Brewery w Shoreditch. Bar tworzą trzy ściany w całości wykonane z czekolady o powierzchni 12 m długości, 5 m szerokości i 2 m wysokości. Na potrzeby projektu producent użył około pół tony czekolady. Na terenie baru znajdują się również stołki barowe wykonane z czekolady, tablice do rzutek oraz telewizor. Za działania outdoorowe i związane z ustawieniem baru odpowiadały Blackjack Promotions oraz Talon Outdoor. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby promocji akcji odpowiadał OMD UK. Aktywnością w mediach społecznościowych zajęła się firma Mareting Store.

(Campaign)