M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Maciej Florek | 24 marca 2016, 06:00

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

LemonPi, marka technologiczna przejęta niedawno przez GroupM, debiutuje w Polsce. Technologia pozwalająca na tworzenie dynamicznych kreacji na bazie treści pobieranych na bieżąco ze strony reklamodawcy jest już dostępna dla klientów MEC, Mindshare, MediaCom i Maxus.

Technologia LemonPi pozwala w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji na podstawie treści, jakie reklamodawca zamieszcza na swojej stronie WWW. Oznacza to, że klient nie musi dostarczać agencji listy produktów, które mają pojawiać się na reklamie. Ma to niwelować ryzyko związane z niedostosowaniem reklamy do aktualnej oferty produktów czy promocji cenowych.

Lokalnie technologia LemonPi będzie wdrażana przez zespół programistów i designerów w ramach struktury GroupM Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , ,