Na Wyspach sieć supermarketów Morrisons wystartowała z kampanią, której oś stanowią dwa spoty kładące nacisk na emocję i treści rodzinne. To pierwsza odsłona kampanii po wygranym przetargu kreatywnym przez Publicis London.
Wcześniej za budżet kreatywny sieci odpowiadała agencja MullenLowe London. W pierwszym spocie widzimy, jak ojciec przygotowuje dzieciom śniadanie. Może dziwić to, że gotuje warzywa i przygotowuje rybę. Okazuje się, że w ten sposób dzieli się obowiązkami z żoną, która pracuje na nocną zmianę.
W drugiej reklamie ojciec jest unieruchomiony w salonie, bo ma noge w gipsie. Przychodzi do niego kilkuletnia dziewczynka z pączkiem. infpormuje tatę, że mama kazała się jej podzielić ostatbni pączkiem. Dziewczynka połowę pączka zjada, a drugą połowę zostawia dla pluszowego misia.
Za reżyserię spotów odpowiadają James White i Henry Finnegann z Publicis London. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.
(Campaign)