Kraj

Narzędzia ułatwiające wybór koloru w nowej kampanii farb Dulux [wideo]

Działania prowadzą VML i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPj_r4zdPfFs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Dulux otwiera sezon kampanią promującą narzędzia ułatwiające konsumentowi wybór właściwego koloru. Kampania reklamowa obejmuje telewizję, internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR.

Kampanię przygotowała agencja VML (adaptacja spotu TV, komunikacja w social mediach, współpraca z influencerami), a za zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa.