M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w firmie Netsprint

Katarzyna Woźniak | 31 marca 2016, 06:00

W zespole awansowali Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński.

Firma Netsprint wprowadziła zmiany organizacyjne w zespołach pracujących nad Adkontekst eCommerce i Adfocus. Nowa struktura organizacyjna ma sprzyjać wzmocnieniu sprzedaży oraz rozwojowi produktów przeznaczonych dla rynku e-commerce z wykorzystaniem danych na temat użytkowników.
Tomasz Brzeziński, do tej pory główny analityk danych, awansował na stanowisko business development directora i będzie odpowiadać za obszar performance marketingu, głównie Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist.
Mariusz Jabłoński, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju biznesu, odpowiedzialny za rozwój platformy RTB Adfocus, obejmuje stanowisko e-commerce sales directora. Do jego obowiązków będzie należeć realizacja budżetu od strony sprzedażowej.
Tomasz Brzeziński (w Netsprint od 2015 r.) wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005-2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD.
Mariusz Jabłoński od ponad 15 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Przed dołączeniem do Netsprint w 2015 r. pracował w Alfa Projekt Sp. z o.o., zajmując się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem, oraz jako sales director w RTB House SA.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,