Kraj

Po odświeżeniu "Gazety Krakowskiej" zmieniły się także jej dodatki

"Gazeta Krakowska" (Polskapresse, oddział Prasa Krakowska) zmieniła wygląd i sposób funkcjonowania w gazecie swoich dodatków tematycznych. Dodatki zostały wyodrębnione z...

“Gazeta Krakowska” (Polskapresse, oddział Prasa Krakowska) zmieniła wygląd i sposób funkcjonowania w gazecie swoich dodatków tematycznych. Dodatki zostały wyodrębnione z grzbietu głównego i mają samodzielne layouty. Są to ukazujące się od poniedziałku do czwartku w kolejności: “Piłkarz”, “Praca i Nauka”, “Auto Gratka”, “Wokół domu”. Zmiany dodatków nastąpiły tuż po wprowadzeniu nowej szaty graficznej grzbietu głównego “Gazety Krakowskiej”, co stało się 22 października br. Andrzej Wojdyło, dyrektor ds. promocji “Gazety Krakowskiej”, powiedział, że celem przeobrażeń jest unowocześnienie całej gazety. Przekazał też, że ze względu na większą tradycję czytelniczą “Gazety Krakowskiej” w regionie jej promocja skupiła się teraz dla równowagi w Krakowie i w okolicach. Wykorzystano lokalne media, reklamę zewnętrzną, zorganizowano liczne eventy skierowane do całych rodzin. Prasa Krakowska obserwuje pozytywny trend sprzedaży odświeżonej “Gazety Krakowskiej”. Dynamiczny wzrost dostrzegany jest zwłaszcza zgodnie z planami w Krakowie, np. wzrost sprzedaży na początku ubiegłego tygodnia sięgał tam 23-24 proc. w stosunku do analogicznych dni z okresu przed zmianami. Projektantem nowego oblicza “Gazety Krakowskiej” jest Marek Zalejski (warszawskie Studio Q). (KP)