Kraj

Deloitte Digital wzmacnia client service

W agencji pracę zaczynają Karol Majewski i Barbara Kropidłowska.

Deloitte Digital wzmacnia client service
Do zespołu Izy Zajfert, client service director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.

Karol Majewski dołączył do warszawskiego zespołu obsługi klienta w Deloitte Digital, gdzie obejmie stanowisko account directora. W branży pracuje od dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach: E-graphics, Wunderman i Cosmo, gdzie pracował dla klientów takich, jak Dell, Microsoft, Danone i Lotte Wedel. Przez trzy lata pracował również w Virgin Mobile.

Barbara Kropidłowska wzmocniła dział obsługi klienta w Łodzi. Dołączyła do zespołu Michała Kaczanowskiego, account directora w Deloitte Digital, pracującego dla PepsiCo. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach takich, jak: Scholz & Friends Warszawa, Havas Worldwide Warsaw, G7 i Young & Rubicam. W tym czasie współpracowała z markami: Orange, PKO BP, Łaciate czy Danone, realizując również kampanie zagraniczne, m.in. wprowadzenie postaci Małego Głoda na rynek brytyjski.