M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stock zabierze konsumentów na Monaco Yacht Show 2016

Maciej Burlikowski | 1 kwietnia 2016, 06:00

W ten sposób producent buduje wizerunek premium rodzimej marki wódki.

Producent alkoholi Stock Polska, m.in. wódki Stock Prestige, ruszył z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest wyjazd na Monaco Yacht Show 2016, jedną z najbardziej luksusowych imprez w Europie. To pomysł na budowanie wizerunku premium marki wprowadzonej w Polsce w 2009 r., bazującej na historii włoskiej marki brandy Stock. 

Przy tej okazji do sprzedaży trafiła limitowana edycja tej wódki w specjalnie zaprojektowanych granatowych butelkach, sygnowanych nazwą Monaco, zaprojektowana tak, by oddać atmosferę gorącej Riwiery Francuskiej, która we wrześniu będzie gościć zwycięzców konkursu podczas spektakularnego wydarzenia.

Monaco Yacht Show to jedne z największych na świecie targów luksusowych jachtów, w tym roku odbędą się we wrześniu.
Aby wygrać wyjazd na tę imprezę, należy kupić butelkę wódki Stock Prestige, zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe na stronie internetowej marki. Konkurs potrwa do 31 maja br. W sumie do wygrania są trzy jednoosobowe wycieczki do Monaco obejmujące wejście na Monaco Yacht Show o wartości rynkowej 15 tys. zł oraz pięć męskich zegarków marki Nautica o wartości 666 zł.

Organizację konkursu marketer zlecił firmie H2O Sp. z o.o. z Torunia.