Kraj

Samsung Fun Club osią działań marketingowych dla komórek

Samsung Electronics Polska chce pozyskać w tym roku 25-30 tys. użytkowników uruchomionego niedawno klubu lojalnościowego dla użytkowników telefonów komórkowych. Z...

Samsung Electronics Polska chce pozyskać w tym roku 25-30 tys. użytkowników uruchomionego niedawno klubu lojalnościowego dla użytkowników telefonów komórkowych. Z klubu mogą korzystać wszyscy użytkownicy komórek, jednak pełna funkcjonalność dostępna jest tylko dla posiadaczy telefonów Samsung. Serwis www.samsungfunclub.pl ma pozwolić pełniej wykorzystywać zalety telefonów tej marki, dostarczając konsumentom multimedialny content (tapety, wygaszacze, dzwonki, gry JAVA etc.). W planach Samsung ma uatrakcyjnianie klubu poprzez partnerstwa cross-promocyjne, dzięki którym klubowicze uzyskiwaliby liczne rabaty. Spółka kończy obecnie negocjacje z potencjalnymi partnerami z dwóch branż: biurem turystycznym i właścicielem sieci kin. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT w Samsung Electronics Polska, docelowo firma chce mieć też partnerów z branży odzieżowej, fast food i filmowej. Wśród “dostawców contentu” Fun Club pojawić się mają np. kluby piłkarskie czy partnerzy mediowi; globalnym partnerem Samsunga jest w tym zakresie sportowo-odzieżowa firma Quicksilver. Start serwisu klubowego wspiera kampania internetowa (m.in. Gadu-Gadu, serwisy GSM i randkowe). W ramach promocji serwisu spółka chce też w najbliższym czasie rozpocząć współpracę z kanałem Interactive TV, gdzie program “Moje logo” ma być raz w tygodniu brandowany marką Samsung Fun Club i oparty na contencie z klubu. W planach, choć jeszcze nie do końca sprecyzowanych, jest także kampania outdoorowa, która prawdopodobnie połączy komunikowanie Fun Clubu z pokazaniem aktualnego portfolio telefonów Samsunga. Takie połączenie ma być zresztą pomysłem na komunikację w dłuższym horyzoncie czasowym. Spółka zapowiada bowiem, że Fun Club ma stać się swego rodzaju platformą komunikacyjną, z którą będzie się wiązać większość jej działań reklamowych dla komórek. (MG)