M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyjaśnienie: obsługa mediowa LG Electronics w Polsce

Maciej Burlikowski | 1 kwietnia 2016, 06:00

Dom mediowy MEC przejmuje obsługę w zakresie digital, Arena Media należąca do Havas Media Group nadal będzie obsługiwała marketera w zakresie ATL.

W nawiązaniu do informacji pt. "MEC przejmie obsługę LG w Polsce" we wczorajszym wydaniu MMP24.pl wyjaśniamy i doprecyzowujemy, że przetarg dotyczył obsługi digital. Dom mediowy MEC będzie odpowiadać za strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii digital dla LG Electronics Polska, w tym m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media, jak również obsługę kreatywną. MEC wygrał spośród pięciu zaproszonych do przetargu agencji. Kontrakt będzie obowiązywał do końca marca 2017 r. z możliwością przedłużenia.

Pierwszą kampanią zorganizowaną przez MEC będzie kampania nowego flagowego modelu smartfona LG G5, która - jak potwierdza LG - niebawem wystartuje na polskim rynku (o której również informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.pl).

Nieprawdą jest natomiast, jak wczoraj podaliśmy, że LG kończy współpracę z Havas Media Group, a konkretnie z domem mediowym Arena, który go do tej pory obsługiwał. Ta agencja, z którą LG jest związane kontraktem globalnym, w dalszym ciągu będzie odpowiadała za planowanie i zakup mediów ATL.

Za błąd w informacji przepraszamy.