Ruszyła kampania Fundacji Spełnionych Marzeń zrealizowana przez agencję PZL.
Celem kampanii jest przekonanie, że warto oddać swój 1 proc. podatku na Fundację. Film zrealizowany został w formie teledysku kręconego z perspektywy bohatera i pokazuje jego
zmagania z chorobą.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego. W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz. W spocie wystąpiła również drużyna Amp futbolu Lampart Warszawa.
Film zrealizowany był pro bono.