Kraj

PZL dla Fundacji Spełnionych Marzeń [wideo]

W spocie wystąpiła drużyna Amp futbolu Lampart Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbHqVfYlvEeo%22%7D
Ruszyła kampania Fundacji Spełnionych Marzeń zrealizowana przez agencję PZL.

Celem kampanii jest przekonanie, że warto oddać swój 1 proc. podatku na Fundację. Film zrealizowany został w formie teledysku kręconego z perspektywy bohatera i pokazuje jego
zmagania z chorobą.

Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego. W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz. W spocie wystąpiła również drużyna Amp futbolu Lampart Warszawa.
Film zrealizowany był pro bono.