M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania promocyjna piątkowych magazynów "Gazety Wyborczej" [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 4 kwietnia 2016, 06:00

Działania będą prowadzone pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty".

W nowej kampanii redakcja "Gazety Wyborczej” zachęca do sięgania po magazyny lokalne, które są dostępne z piątkowym wydaniem dziennika w 20 największych polskich miastach. Działania promocyjne pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty” obejmują m.in. kino, telewizję, internet, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej.

Kampania, którą przygotowała agencja Bardzo, rozpoczęła się w połowie marca br. na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy i citylighty). Od 31 marca br. trwa drugi etap działań, które zostały poszerzone o spot kinowy emitowany w sieci kin Helios, spot telewizyjny emitowany w stacjach TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, reklamę w internetowych serwisach lokalnych Agory i bezpłatnym dzienniku "Metrocafe.pl”. Wydania magazynów lokalnych są też wspierane autopromocją na łamach "Gazety Wyborczej”. Kampanię uzupełnia reklama radiowa przygotowana przez lokalne działy promocji "Gazety Wyborczej” (emisja w lokalnych rozgłośniach) oraz zapowiedzi na stronach poszczególnych wydań dziennika w Facebooku.

Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy SMG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,