Zagranica

Guinness tworzy specjalne piwo na potrzeby rynku afrykańskiego

Marka chwali się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży na tym kontynencie i wspiera specjalny afrykański wariant rozległa kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkVlte_68OYs%22%7D
Marka piwa Guinness chce wzmocnić afrykański sukces. Specjalnie na potrzeby sprzedaży na kontynencie afrykańskim stworzyła nowy wariant piwa – Guinness Africa Special. Launch rozpocznie się od sprzedaży w Nigerii i zostanie wsparty wielokanałową kampanią – m.in. za pomocą 80-sek. spotu. Afryka Zachodnia jest dla marki obecnie największym rynkiem zbytu, który wyprzedził Wielką Brytanię – lidera do 2011 r. Za kreację odpowiada AMV BBDO. W spocie oglądamy energicznych afrykańskich tancerzy.
Nigeria notuje istotne wzrosty gospodarcze – od 2014 r. to 6,3 proc., a jej populacja wzrosła ze 122 mln w 2000 r. do 182 mln w 2015. Wg danych ONZ liczba ta do 2050 r. wyniesie 400 mln. 

(Brand Republic)