M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Guinness tworzy specjalne piwo na potrzeby rynku afrykańskiego

( red. ) | 4 kwietnia 2016, 06:00

Marka chwali się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży na tym kontynencie i wspiera specjalny afrykański wariant rozległa kampanią.

Marka piwa Guinness chce wzmocnić afrykański sukces. Specjalnie na potrzeby sprzedaży na kontynencie afrykańskim stworzyła nowy wariant piwa - Guinness Africa Special. Launch rozpocznie się od sprzedaży w Nigerii i zostanie wsparty wielokanałową kampanią - m.in. za pomocą 80-sek. spotu. Afryka Zachodnia jest dla marki obecnie największym rynkiem zbytu, który wyprzedził Wielką Brytanię - lidera do 2011 r. Za kreację odpowiada AMV BBDO. W spocie oglądamy energicznych afrykańskich tancerzy.
Nigeria notuje istotne wzrosty gospodarcze - od 2014 r. to 6,3 proc., a jej populacja wzrosła ze 122 mln w 2000 r. do 182 mln w 2015. Wg danych ONZ liczba ta do 2050 r. wyniesie 400 mln. 

(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: ,