M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oświadczenie Kantar Media w sprawie monitoringu reklam radiowych

( red. ) | 4 kwietnia 2016, 06:00

Kantar Media odnosi się do informacji o nowej usłudze firmy Stars.

W związku z informacją z 30 marca "Stars wprowadza monitoring emisji reklam w radiu" otrzymaliśmy od Kantar Media następujące oświadczenie:

"Kantar Media prowadzi monitoring reklam w stacjach radiowych od 1996 r. Program stacji radiowych jest monitorowany 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wyspecjalizowaną kadrę z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Wielkość gromadzonych danych oraz kompleksowe narzędzie oferowane przez Kantar Media adExpert powodują, że polski rynek reklamy radiowej od 20 lat podlega wszechstronnej analizie i kontroli. Zgromadzone dane pozwalają na tworzenie wielostronnych analiz w tym także raportów post-buy i ocenę rzetelności emisji z podpisanym zleceniem przez reklamodawcę. Raporty przygotowywane przez Kantar Media nieprzerwanie od 1996 r. mogą być podstawą do żądania przez reklamodawców rekompensat od nadawców w przypadku niewywiązania się z umów.

Kantar Media działa na całym świecie i w większości państw europejskich, należy do globalnej sieci WPP".

Marta Skirpan, radio & cinema manager Kantar Media

 

Czytaj więcej na temat: , , ,