Zagranica

Blu startuje z pierwszą globalną kampanią

W reklamie producenta e-papierosów występują drag queen, modelka, pilotka i motocyklistka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5UjjqLAP8sQ%22%7D
Blu, producent e-papierosów, wystartował z pierwszą globalną kampanią reklamową. Za jej kreację odpowiada agencja The Corner. Wśród bohaterek kampanii znajdują się drag queen, motocyklistka, pilotka, która zajmuje się zaganianiem za pomocą helikoptera dzikich krów, oraz modelka. Wszystkie bohaterki mają być symbolami niezależności i własnego życiowego wyboru.
Kampania obejmuje emisję spotów o długości 90, 60 i 30 sekund. Działania będą miały odsłony również na outdoorze, w kinach i internecie, początkowo w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, we Francji i Włoszech. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada M/Six. Kampania wystartowała przed wejściem w życie nowych zasad emisji reklam dotyczących rynku e-papierosów. W Wielkiej Brytanii od przyszłego miesiąca mają zacząć obowiązywać w tej materii obostrzenia. 

(Campaign)