Grupa Żywiec, producent piwa m.in. pod marką Warka, rusza z kolejną odsłoną swojego tegorocznego formatu reklamowego tej marki pt. “Planeta Warka”, tym razem w piłkarskim klimacie. Marketer organizuje internetowy konkurs konsumencki “Warka podaje piłkę”, w którym można wygrać dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w szwajcarskiej Bazylei (o łącznej wartość 18 tys. zł). Należy wejść na stronę www.warka.com.pl i wziąć udział w krótkim teście wiedzy o europejskim futbolu. Odpowiadając poprawnie na pięć pytań, uzyskuje się dostęp do pytania finałowego: „Jeśli miałbyś wskazać najlepszą drużynę w historii europejskiego futbolu, jaka to by była drużyna?”. Wśród tych, którzy najciekawiej odpowiedzą na pytanie finałowe, jury co tydzień wyłoni zwycięzców, w tym osobę, która wygra nagrodę główną. Konkurs będzie trwał do 5 maja br.
Organizację konkursu marketer zlecił agencji The Digitals.
Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja Lvov. Za realizację spotów odpowiada Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje The Digitals, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy SMG (MediaVest).