M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cadbury ze sloganem łudząco podobnym do Coca-Coli

Katarzyna Woźniak | 5 kwietnia 2016, 06:00

Producent czekolady startuje z kampanią pod hasłem "Tastes like it feels".

W Wielkiej Brytanii producent czekolady Cadbury startuje z nową kampanią i komunikacją, której claim przywodzi na myśl kampanię Coca-Coli "Tastes like it feels". Ostatnie hasło kampanii brzmiało "Free the joy". Głównym bohaterem nowego spotu jest niedźwiedź, który drapie się o drzewo w rytm popularnej piosenki. Kampania będzie składać się z trzech różnych spotów i potrwa ok. miesiąca. Otrzyma również rozległe wsparcie w social mediach i miejscach sprzedaży. Jedną z aktywacji była rozpięta w centrum handlowym mata z folii bąbelkowej - spacerowanie po niej bosymi stopami miało dawać uczestnikom namiastkę satysfakcji, jaką daje spożywanie czekolady (albo ocieranie się o drzewo). Za kreację, realizację i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiadają agencje Golin, Fallon, RPM, Elvis, a także dom mediowy Carat.

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,