Kraj

Coca-Cola rozpoczyna aktywności przed Euro 2016

Do sprzedaży trafi limitowana edycja butelki, do wygrania są bilety na imprezę i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego. W tym roku akcja związana z piłkarskimi mistrzostwami będzie powiązana z projektem dla młodzieży Coca-Cola Cup.

Coca-Cola rozpoczyna aktywności przed Euro 2016
Coca-Cola – oficjalny sponsor piłkarskich mistrzostw naszego kontynentu – rozpoczyna kampanię o tematyce piłkarskiej. W promocji do wygrania są bilety na UEFA Euro 2016 oraz piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Kody można wymieniać na nagrody gwarantowane: piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego za 33 kody.

Marketer przygotował także specjalną akcję dla sieci Biedronka. Klienci tego detalisty mogą zdobyć dwuosobowe pakiety na mecze typu “ultimate access”. Zapewniają one nie tylko możliwość obejrzenia spotkania, ale także udział w konferencji prasowej czy wizytę w szatni zawodników. 

Elementem działań jest także konkurs dla dzieci i młodzieży, które wniosą na murawę przed meczem Polska – Niemcy polską flagę. Akcja odbywa się na antenie radia RMF. 

W ramach piłkarskiej aktywacji Coca-Cola przygotowała także limitowaną wersję butelki. Przypomina ona piłkę i jest sygnowana podpisem Roberta Lewandowskiego. Dodatkowo na rynku ukazały się specjalne piłkarskie kolekcje puszek Coca-Cola 200 i 330 ml.

W tym roku akcja związana z piłkarskimi mistrzostwami będzie przenikać się z projektem dla młodzieży Coca-Cola Cup. Od marca trwają rozgrywki tego turnieju. Finał Coca-Cola Cup odbędzie się w Gdańsku 11 czerwca i będzie połączony z otwarciem mistrzostw Europy. Nagrodą główną turnieju Coca-Cola Cup jest wyjazd do Francji na mecz grupowy Polaków przeciwko Ukrainie.

Aktywacjom piłkarskim towarzyszyć będzie kampania mediowa, a także silne wsparcie w mediach społecznościach oraz w punktach sprzedaży. Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social mediach – agencja SMG Next, za obsługę PR – Havas Sports & Entertaiment.