Zagranica

Weetabix siłuje się na pięści

Na Wyspach startuje kampania owsianki i podkreśla wpływ protein na rozwój ludzkich mięśni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDadzxccXQVg%22%7D
Weetabix, brytyjska marka owsianki, wystartowała z kampanią podkreślającą znaczenie protein dla budowy i funkcjonowania mięśni w ciele człowieka. Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Bartle Bogle Hegarty. Bohaterami kampanii są ojciec i syn, którzy siłują się na pięści w kuchni. Spot prezentuje ich wspólne siłowanie przez lata – od czasu, kiedy chłopiec jest jeszcze dzieckiem, aż do momentu, kiedy staje się dojrzałym mężczyzną. Kampania wystartowała w kanałach ITV i Channel 4 i potrwa osiem tygodni. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

(Campaign)