M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mlekołaki startują z kampanią

Katarzyna Woźniak | 6 kwietnia 2016, 06:00

Marka płatków śniadaniowych Maspeksu poleca się na śniadanie dla dzieci.

Mlekołaki od Lubelli, marka płatków śniadaniowych z portfolio Maspeksu, startuje z działaniami promocyjnymi. Działania realizowane są pod hasłem "100 proc. dziecięcej natury”. Kampania ma również podkreślać naturalność składników.
Uzupełnieniem kampanii są billboardy sponsorskie poświęcone nowości w portfolio marki – cynamonowym kwadracikom, Mlekołakom Cinisy. Równocześnie w sklepach trwa sampling Cinisów: małe opakowania nowego smaku są dołączane do zakupu Mlekołaków Choco Kulek, Choco Muszelek oraz do płatków Corn Flakes od Lubelli. Za kreacje spotów o długości 30 i 15 sekund odpowiada agencja Scholz and Friends. Za kreację billboardu sponsorskiego odpowiada Brainbox. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,