Kraj

PKO BP zawalczy o najbogatszych klientów

PKO BP ma ambitne plany promocji usług bankowości prywatnej. Od lipca ub.r. bank ma dwa programy: Aurum - dla klientów...

PKO BP ma ambitne plany promocji usług bankowości prywatnej. Od lipca ub.r. bank ma dwa programy: Aurum – dla klientów o wysokich dochodach (powyżej 5 tys. miesięccznie), i Platinium – dla najbogatszych o zarobkach przekraczających 10 tys. miesięcznie lub dysponujących aktywami powyżej 500 tys. zł. W ramach niedawno zakończonej segmentacji klientów bank ustalił, że posiada około 250 tys. klientów, którzy mogą być zainteresowani programem Aurum, i około 20 tys. tych, którzy spełniają wymogi przystąpienia do programu Platinium. Obecnie z usług bankowości prywatnej korzysta tylko około jednej trzeciej z nich. PKO BP planuje dotarcie do wszystkich zidentyfikowanych najlepszych klientów za pośrednictwem swoich doradców bankowości prywatnej, których w całej Polsce działa ponad 400. Bankowość prywatna będzie także promowana za pomocą mailingów realizowanych przez bank. Inną formą działań marketingowych ma być public relations, za który jest odpowiedzialna agencja Sensors PR. Bliższe szczegóły tych planów nie są znane, wiadomo, że chodzi o działania eventowe i sponsoring prestiżowych imprez. Między innymi w tym celu została przygotowana przez agencję Codes nowa identyfikacja wizualna dla programów Aurum i Platinium, które będą funkcjonować pod jednym brandem parasolowym Dom Platinium. (TW)