M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

( red. ) | 7 kwietnia 2016, 06:00

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Pinterest wprowadza w Wielkiej Brytanii nowy format reklamowy. To drugi po USA rynek, na który serwis społecznościowy skierował swoją ofertę.
Na ofertę Promoted Pins zdecydowali się na Wyspach jako pierwsi Nestle, John Lewis, B&Q oraz Tesco. Liczba użytkowników Pinteresta w ubiegłym roku wzrosła o 50 proc. Każdego dnia zamieszczają oni ok. 3 mln pinsów. Pinterest poinformował, że ponad 75 proc. wszystkim pinsów pochodzi z grafik załączanych przez firmy. 
W drugiej połowie roku Pinterest chce rozszerzyć swoją ofertę reklamową na inne rynki anglojęzyczne.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,