Kraj

Biuro Podróży Reklamy dla Almaturu

Biuro podróży reklamuje swoją letnią ofertę.

Biuro Podróży Reklamy dla Almaturu
Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy w zakresie kampanii reklamowej promującej jej letnią ofertę. Agencja obsługuje markę Almatur w social mediach i w ubiegłych latach realizowała projekty reklamowe dla Almaturu w Facebooku, Instagramie, Ask.fm, m.in. z udziałem Marcina Gortata (MMP24 z 11 maja 2015).  
Tegoroczna akcja będzie realizowana pod hasłem “Zapracuj na swoje wakacje”. Dodatkowo towarzyszy jej konkurs, którego celem jest zaangażowanie dzieci i młodzieży do pożytecznych działań oraz skłonienie ich do pochwalenia się przez nich swoimi talentami i osiągnięciami. Akcja potrwa do 31 maja br., a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18. roku życia.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia, które udowodni, jak młodzi pomagają w domu, jakie mają osiągnięcia sportowe czy jakie osiągnięcia w nauce mają na koncie. Nagrodami są zniżki na obozach Almaturu u w sezonie letnim 2016.
Agencja przygotuje 4 filmy reklamujące akcję i wyjaśniające ideę, które będzie można znaleźć zarówno na stronie internetowej, w kanale YouTube oraz w profilu Facebook. Partnerem akcji zostało Cinema City.
Agencja odpowiada za pomysł, kreację, realizację, współpracę z partnerami i patronami oraz za zakup mediów. W działaniach zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, wideo marketing, social media marketing, współpraca z blogerami, marketing na terenie sieci kin Cinema City.
Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 150 tys. zł.