M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Electronic Arts prowadzi kampanię wspierającą grę "FIFA Football 2005"

Serwis Dzienny | 3 listopada 2004, 00:00

Electronic Arts Polska rozpoczęła kampanię wspierającą debiut rynkowy najnowszej wersji bardzo popularnej sportowej gry komputerowej - "FIFA Football" (wersja 2005)....

Electronic Arts Polska rozpoczęła kampanię wspierającą debiut rynkowy najnowszej wersji bardzo popularnej sportowej gry komputerowej - "FIFA Football" (wersja 2005). Gra jest dostępna w sprzedaży od dwóch tygodni, obecnie firma aktywuje działania ATL-owe. Pierwszym etapem działań promocyjnych było zorganizowanie podczas targów Warsaw Games Show turnieju dla graczy. Były to Pierwsze Oficjalne Mistrzostwa Polski EA Sports Football 2005. Trzej zwycięzcy wezmą udział w turnieju wyższego szczebla, który zostanie rozegrany w grudniu w Berlinie. Turniej ten był nagłaśniany kampanią radiową (silne stacje lokalne w całej Polsce, m.in. Eska Warszawa, Eska Wrocław, Hit FM z Trójmiasta, Kiss z Poznania, Planeta z Bytomia), internetową (serwis Imperium Gier w Wirtualnej Polsce) i całostronicowymi ogłoszeniami w dodatku stołecznym "Gazety Wyborczej". Mediaplan obecnej kampanii wspierającej już samą grę zakłada wykorzystanie prasy (m.in. "CD Action", "Click", "Play", "Komputer Świat - Gry", "Piłka Nożna", "Gazeta Wyborcza" i pisma konsolowe) i internetu (m.in. Gadu-Gadu, Interia.pl, Gryonline.pl, Kadra.pl, Pilka.pl, Sports.pl). Wykorzystywana jest także telewizja - Canal Plus. Targetem kampanii są gracze komputerowi w wieku 13+, miłośnicy piłki nożnej i sportu. Kampania zaplanowana jest na kilka tygodni. Jak zapowiada Tomasz Jarzębowski, marketing & PR coordinator EA Polska, od połowy listopada działania te zostaną wzmocnione akcją BTL-ową. Jej szczegóły nie są jeszcze dopięte, ale wstępnie wiadomo, że będą to m.in. animacje w sklepach czy w pubach i klubach (np. miniturnieje). EA Sports Polska współpracuje z agencją CB4 Promocja i domem mediowym MediaCom Warszawa. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,