Kraj

TBWA/Telescope przygotowuje plan marketingowy dla teatru K2

Robert Moskwa, założyciel teatru K2 odpowiedzialny za kampanie reklamowe oraz działania marketingowe wspierające przedsięwzięcie, współpracuje z TBWA/Telescope w celu przygotowania...

Robert Moskwa, założyciel teatru K2 odpowiedzialny za kampanie reklamowe oraz działania marketingowe wspierające przedsięwzięcie, współpracuje z TBWA/Telescope w celu przygotowania planu marketingowego oraz działań wizerunkowych dla teatru. Ze strony agencji projekt pilotuje Malina Wieczorek, non profit & art promotion director. Współpraca ma także na celu pozyskanie patronów medialnych oraz przygotowanie ofert sponsorskich. Agencja opiekuje się wizerunkiem teatru K2 od ubiegłego roku, wpółpracowała m.in. przy tworzeniu nowego logo oraz projektach plakatów. TBWA/Telescope jest częścią TBWA/Communications Group i odpowiada za współpracę z fundacjami charytatywnymi, promocję sztuki i ciekawych inicjatyw społecznych. (TO)