M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Monika Kolano-Wysokińska kierownikiem marketingu Lotte Wedel

Katarzyna Woźniak | 12 kwietnia 2016, 06:00

Będzie odpowiedzialna za koordynację działań marketingowych oraz PR, a raportować będzie do Macieja Hermana, dyrektora sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

Monika Kolano-Wysokińska rozpoczęła pracę w Lotte Wedel na stanowisku kierownika marketingu. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań marketingowych oraz PR. Wcześniej pracowała m.in. w Agros-Novej i Orkla Foods Polska. Będzie raportować do Macieja Hermana, który nadal jest dyrektorem marketingu i sprzedaży Lotte Wedel.
Przez ostatnie pięć lat Kolano-Wysokińska pełniła funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu w Agros-Novej, odpowiadając za takie marki, jak: Łowicz, Kotlin, Włocławek, Krakus, Fortuna, Tarczyn, Dr Witt, Garden, Pysio. Poprzednio była związana z Orkla Foods Polska (marki: Kotlin, SuperFish, Elbro), pracując w strukturach międzynarodowych Orkli w Skandynawii, gdzie zajmowała się rynkami CEE w ramach kategorii Taste Enhancers, a w 2005 r. objęła stanowisko dyrektora marketingu oraz została członkiem zarządu.
Kolano-Wysokińska od 20 lat związana jest z branżą FMCG w Polsce. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytet Minnesoty w USA.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,