Zagranica

PepsiCo wprowadzi chipsy z obniżoną zawartością tłuszczu

PepsiCo w styczniu 2005 r. wprowadzi na rynek Wielkiej Brytanii nowy rodzaj chipsów ziemniaczanych - Walkers Potato Heads, z obniżoną...

PepsiCo w styczniu 2005 r. wprowadzi na rynek Wielkiej Brytanii nowy rodzaj chipsów ziemniaczanych – Walkers Potato Heads, z obniżoną zawartością tłuszczu. Produkt jest odpowiedzią na obawy, jakie podnosi brytyjskie społeczeństwo w związku z problemem otyłości dzieci. Kampanię wspierającą debiut produktu przygotuje agencja Abbott Mead Vickers BBDO. Potato Heads będą produkowane w trzech smakach: serowym, cebulowym i mieszanym, z obniżoną zawartością tłuszczu o 30 proc. i obniżoną zawartością tłuszczów nasyconych o 70 proc. PepsiCo wykorzystuje w chipsach postać Mr Potato Head, korzystając z licencji firmy Hasbro, producenta zabawek. (“Ade Age Global”)