Kraj

Biuro Reklamy TVP chce być brokerem kanałów tematycznych

Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.

Biuro Reklamy TVP chce świadczyć usługi brokerskie na rzecz kanałów tematycznych spoza portfela Telewizji Polskiej – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Kierownictwo BR TVP nie potwierdziło nam tej informacji.

Dla TVP byłaby to kolejna przestrzeń konkurowania z największymi nadawcami komercyjnymi i ich biurami reklamy – Polsat Media i TVN Media. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło już pierwsze rozmowy z nadawcami zachodnimi, którzy w Polsce mają swoje przedstawicielstwa i są obsługiwane właśnie przez biura stworzone przez największych polskich nadawców komercyjnych.

Przypomnijmy, że w ścisłym kierownictwie Biura Reklamy TVP są trzy osoby wywodzące się z domu sprzedaży Atmedia, brokera mediów tematycznych. W ostatnich tygodniach do zespołu BR TVP dołączyli: Barbara Klejnons jako dyrektor strategii, Małgorzata Szelenbaum jako zastępca dyrektora biura, i Wojciech Kowalczyk jako zastępca dyrektora ds. strategii. Pisaliśmy o tym w MMP24 w dniu 24 lutego br.

Atmedia zniknęły z polskiego krajobrazu brokerskiego w ub r., po tym jak obsługiwane przez nich kanały przeszły do konkurencyjnych biur TVN i Polsatu. O likwidacji Atmediów w Polsce pisaliśmy w MMP24 w dniu 7 stycznia 2015 r.