Kraj

Dulux powierza kanał digitalowy VML Poland

Agencja odpowiada również za adaptację spotów TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPj_r4zdPfFs%22%7D
VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 r. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social mediach (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. W ramach tych aktywacji Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestyle’owymi.

W 2016 r. VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, m.in.: Testery kolorów Dulux, Dulux Visualizer i Dulux EasyCare.

W realizacji działań VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa. VML odpowiada też za adaptację spotów TV.