M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Katarzyna Woźniak | 14 kwietnia 2016, 06:00

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Na początku kwietnia wystartowała kampania marki Princessa Zebra z portfolio Nestle. Zasięgiem obejmie reklamę w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, działania internetowe, reklamę w kinie oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach.
W czasie trwania kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot. Dodatkowo w celu wzmocnienia komunikacji prowadzone będą interesujące działania w fanpage’u marki w Facebooku, w profilu marki w Instagramie. Marka będzie również obecna podczas wyświetlania seansów podczas Ladies' Night w sieci kin Cinema City.
Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a za działania digital (w tym komunikacja w Facebooku i IG) odpowiedzialna jest agencja AWCG. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,