Kraj

Tomasz Szulkowski został head of Mobext w Havas Media Group

Przez ostatnie cztery lata jako mobile strategy director w agencji MoBehave odpowiadał za sprzedaż i wdrażanie usług z obszaru mobile advertisingu.

Tomasz Szulkowski został head of Mobext w Havas Media Group
Z początkiem maja do zespołu Middle Office w agencji mediowej Havas Media Group dołączy Tomasz Szulkowski, który obejmie stanowisko head of Mobext.

Szulkowski od 17 lat pracuje w branży mediowej, karierę rozpoczął w Lord Media (obecnie Posterscope), gdzie zajmował się reklamą OOH. Następnie swoje doświadczenie poszerzał na rynku prasy, m.in. wprowadzał “Forbesa” na polski rynek. Jego kariera z nowymi mediami zaczęła się w 2009 r. w portalu O2, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klientów kluczowych. Przez ostatnie cztery lata jako mobile strategy director w agencji MoBehave odpowiadał za sprzedaż i wdrażanie usług z obszaru mobile advertising. Do jego obowiązków należało także inicjowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami oraz domami mediowymi.

W Havas Media Group będzie odpowiadał za rozwój specjalizującej się w mobile marketingu jednostki Mobext, a także za budowanie wizerunku firmy, nadzór merytoryczny, finansowy oraz integrację z pozostałymi jednostkami w strukturze HMG.